Kereta oh kereta…!!!

April 5, 2009 at 8:55 pm (Uncategorized)

Dalam perjalanan aku nak pergi buat keje aku..Aku ternampak la keretea ni…lawa sangat..huhu…Dah ar warna hitam..fuh…macam nak satu gak..hihi..Nak tau kereta ape?Kereta BMW..hihi..Tapi aku tak minta pun kereta tu..Juz suka tengok je..Kereta idaman aku selama ni nak tau ape?Hihi…Aku rasa aku takkan mampu pun nak beli..Memandangkan ekonomi aku ni yang cukup – cukup makan je..Kereta ape ek??Cuba teka?Perdana V6..hihi..Berangan je kot..Entah bila la dapat beli ek..Masa aku blaja dulu,aku tertarik sangat kat kereta abang sebelah rumah aku tu..hitam metallic, sport rim dia..fuh..jangan cakap ar..dia sanggup gadai tanah dia kat kampong tuk beli sport rim tu (boyfriend kawan aku cakap ar)..asik tukar je….Padahal dia keje kilang je..hihi..gaji besar kot..Aku pun tak mampu lawan dia..hehe..

Actually, aku ni suka kat banyak warna..Walaupun aku suka tengok kereta warna hitam metallic..tapi bila aku nak beli nanti, pasti aku akan pilih warna lain..hihi..mungkin hijau, biru atau putih..Sume tu warna kegemaranku..Takat ni aku rasa aku mampu beli Myvi je kot..Kalau kat Sarawak, Myvi SE memang tak mampu la sebab banyak benda lagi aku nak beli..hihi…Yang penting kena bagi kat mak..😛..Berkat sket duit tu..hihi..Kalau beli Myvi putih,tinted hitam,lawa kan?haha..Tapi bapa aku ni payah sikit..polis katakannnn…Masa aku bagitau dia apa yang aku nak kalau dapat beli kereta, kena perli la pulak..Haha…Nak tau bapa aku kata ape? “Beli kereta bukan untuk melawa, tapi untuk kemudahan.Buat apa nak bazir duit..”..Hihi..aku diam je..tak tau nak kata apa..ala,tapi andai kata aku dah ada kereta, dan aku toch up sikit-sikit..bapa aku tak kan kata ape la kalau dah buat,sebab tu duit aku..hihi.(.Bertuah punya anak.. )

Tinggalkan Jawapan

